Bestellen

Bij de Honeymoon webshop kun je 24 uur per dag online shoppen voor de mooiste bruidsaccessoires voor bruid en bruidegom. Wij doen ons best om alle producten zo duidelijk mogelijk te fotograferen en omschrijven. Heb je vragen over een product dan kun je ons altijd mailen via info@honeymoonshop.nl. We zijn ook telefonisch bereikbaar tussen 09.30 en 17.00 uur en op maandag van 12.00 tot 17.00 uur via T. (010) 412 61 43.

Betaalopties

Bij de Honeymoon webshop kun je betalen met Mastercard, Visa, Ideal en Paypal. Nadat de betaling is ontvangen, is de bestelling definitief en zal het product naar je worden verzonden.

Verzendkosten

Momenteel leveren wij onze producten in Nederland en België.

Verzendkosten bij bestellingen vanaf € 25,-

  • Nederland gratis
  • Belgie € 8

Verzendkosten bij bestellingen onder € 25,-

  • Nederland € 5,-
  • Belgie € 8,-

Levering

Wij doen onze uiterste best om producten zo spoedig mogelijk te leveren. Echter worden veel van de producten in onze webshop met de hand gemaakt en kan er enige levertijd op zitten. Bijna al onze producten worden geleverd door een koerier. Je ontvangt per e-mail een track & trace code om de bestelling te kunnen volgen.

Hieronder geven we een indicatie van de levertijd in werkdagen:

  • Schoenen 5 – 10 werkdagen
  • Sieraden 5 – 10 werkdagen
  • Lingerie 7 – 10 werkdagen
  • Overige 5 – 10 werkdagen

Mocht een product onverhoopt toch niet op voorraad zijn dan stellen wij je per e-mail op de hoogte.

Retour sturen of ruilen

Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product ruilen of retour sturen. Artikelen mogen beoordeeld en gepast worden, zoals je dat ook in de winkel zou doen, tenzij hieronder anders aangegeven. Voorwaarden voor het retour sturen zijn dat het product in de originele verpakking zit, compleet is en niet beschadigd. Kousen en cadeaubonnen kunnen niet retour gestuurd worden.

De kosten voor het retour sturen komen in bijna alle gevallen voor rekening van de klant. Gebruik het retour formulier om het product retour te sturen. Omschrijf hierop kort waarom het product retour komt en vermeld het ordernummer. Na ontvangst zullen wij binnen 14 dagen het bedrag retour storten, of het nieuwe product (kosteloos) naar je toe sturen.

Passen

Voor het retour sturen van producten naar de Honeymoon webshop hanteren wij enkele voorzorgsmaatregelen met betreft het passen van producten:

  • Kousen kunnen niet retour gestuurd worden. Voor het retour sturen van overige producten kun je gebruik maken van het bijgeleverde retour formulier.
  • Schoenen kunnen retour gestuurd worden, maar zorg dat je bij het passen op een zachte ondergrond staat zoals vloerbedekking of een handdoek. Als de zolen beschadigd zijn kunnen wij de schoenen niet retour nemen.
  • Zorg ook dat de verpakkingen van de producten onbeschadigd zijn. Gelieve je eigen ondergoed aan te houden tijdens het passen van slips en strings in verband met de hygiëne.
  • Na de bruiloft kun je de meeste satijnen schoenen laten inkleuren in een donkere kleur. Je kunt op deze pagina zien hoe dit verder in zijn werk gaat.

Klacht of defect

Mocht het product dat je bij de Honeymoon webshop hebt aangeschaft na enige tijd kapot gaan en ben je van mening dat dit bij normaal gebruik niet mogelijk zou moeten zijn, dan kun je een klacht indienen.

Stuur een e-mail naar info@honeymoonshop.nl met een omschrijving en foto’s van de klacht. Wij nemen de klacht binnen drie werkdagen in behandeling en zorgen bij een gegronde klacht binnen 14 dagen voor een gepaste oplossing. Heeft u een klacht die met spoed opgelost moet worden vanwege een aankomende bruiloft, vermeld dit dan in de e-mail.

Als het product nog steeds leverbaar is, dan sturen wij een nieuw exemplaar. Mocht dit product niet langer voorradig zijn, dan storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening.