Veelgestelde vragen

Inhoud

Algemeen

Ik ga trouwen. Wanneer kan ik het beste bij jullie langskomen voor mijn trouwjurk?

Wij adviseren altijd een 9-12 maanden van tevoren. Levertijden van fabrikanten variëren tussen de 4-8 maanden en hierna moeten wij voor jou de laatste aanpassingen maken om de jurk perfect te maken. Als je later komt dan dit dan heb je minder keus, maar dan zorgen wij alsnog dat je met een mooie jurk bij ons de deur uitgaat.

Ik wil graag een trouwjurk bij jullie komen kopen. Maar hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk?

Allereerst gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Nadat je een afspraak hebt gemaakt gaan we tijdens de pasafspraak uitgebreid passen. Als je mooie jurken op onze website hebt gezien dan kun je de artikelnummers hiervan noteren of de verlanglijst samen stellen. Deze verlanglijst kun je meenemen naar de afspraak en overhandigen aan de styliste. Zij weet dan waar jouw voorkeur naar uitgaat en zult zij de jurken laten zien. Aan jouw de keuze of je de jurken wilt passen. Verder zal de styliste je adviseren met het passen van de juiste jurken voor je postuur, passend bij de locatie en het thema van de dag. Het passen neemt ongeveer twee uur in beslag

Moet ik een afspraak maken om bij jullie langs te komen?

Het is het beste om bij ons een pasafspraak te maken. Natuurlijk zullen wij je altijd helpen als er een adviseuse beschikbaar is, maar met een pasafspraak heb je de zekerheid dat je twee uur lang een ervaren adviseuse tot je beschikking hebt die je kan helpen bij het kiezen van de juiste jurk.

Mogen we ook gewoon even rondkijken in de winkel zonder pasafspraak?

Helaas is dit niet mogelijk. Vanwege de privacy van de bruidsparen die wel aan het passen zijn en de kostbaarheid van onze jurken hebben wij ervoor gekozen dat er te allen tijde een adviseuse aanwezig moet zijn. Om een beeld te krijgen van onze collectie kun je natuurlijk wel op de website kijken.

Is een pasafspraak vrijblijvend?

Een pasafspraak is te allen tijde vrijblijvend. We hebben een uitgebreide collectie en je hebt dus een grote kans van slagen, maar het kijken is uiteraard geheel vrijblijvend.

Mag er ook gefotografeerd worden in de winkel?

Door afspraken met leveranciers mogen wij in de winkel de jurken niet fotograferen. Wel mogen er foto’s gemaakt worden nadat er een jurk gekozen is.

Ik wil graag wat mensen meenemen met het uitzoeken van mijn jurk. Mag dat?

Wij hebben ruimte voor 4 extra personen en wij adviseren ook om een gezelschap van maximaal 4 personen mee te nemen. Mocht je toch andere wensen hebben vragen we je om telefonisch contact op te nemen met ons, wij kunnen samen kijken naar de mogelijkheden.

Moet ik nog iets meenemen bij het passen van een trouwjurk?

Nee, je hoeft niets mee te nemen, behalve natuurlijk een goed humeur. Wij hebben in de winkel alle benodigdheden voor het passen.

Ik trouw over een maand al; kan ik bij jullie nog terecht voor een trouwjurk?

Geen probleem, we hebben een aantal modellen op voorraad hangen en als je dan toch helemaal verliefd wordt op een jurk die we niet op voorraad hebben, dan kunnen we meestal het model uit de winkel voor je laten reinigen en op maat laten maken.

Als ik bij jullie slaag voor een trouwjurk krijg ik dan een stofstaaltje mee?

Je kunt de adviseuse altijd vragen om een stofstaaltje van de jurk. Als deze op voorraad is dan kun je deze meteen mee krijgen, anders kan deze aangevraagd worden. Heb je geen stofstaaltje meegekregen? Je mag altijd een mailtje sturen naar service@honeymoonshop.nl en dan sturen wij het staaltje naar je toe!

Is het ook mogelijk dat mijn aanstaande ook bij jullie een pak koopt zodat we een goede match kunnen maken?

Het is onze missie om de bruid en bruidegom zo goed mogelijk met elkaar te matchen met onze ‘Perfect Match‘ service. Denk ook aan mogelijkheden om de das en het pochet in dezelfde kleur en materiaal te maken als de jurk. Dit kan het geheel net helemaal afmaken. Tevens krijgt de bruidegom bij ons 10% korting op zijn kostuum als de bruid ook haar jurk bij ons gekocht heeft.

Ik woon niet in de buurt, waarom moet ik naar de Honeymoon shop voor mijn trouwjurk?

De Honeymoonshop is één van de grootste bruidsspeciaalzaken van Nederland. Door de ruime keuze aan merken en jurken is het de moeite waard om naar Rotterdam voor te komen. Als je vele kleine winkeltjes moet bezoeken dan ben je deze tijd uiteindelijk misschien ook wel kwijt. Na het uitzoeken moet je nog twee keer terugkeren om de jurk precies op maat te laten maken. Wat is drie keertjes rijden voor je droomjurk!

Zijn jullie één van de grootste bruidswinkels van Nederland?

Met vijf bruidsafdelingen en een uitgebreid assortiment zijn wij zeker één van de grootste bruidswinkels van Nederland. Als u geen zin heeft om stad en land af te reizen voor verschillende merken en stijlen kom dan naar de Honeymoonshop want deze heeft alles onder één dak. Het is zelfs mogelijk om gelijk een afspraak te maken voor de bruidegom, zodat we voor jullie op één dag een perfect bij elkaar passend stralend bruidspaar kunnen maken.

Zit jullie winkel dichtbij het station?

Wij zitten redelijk dicht bij het station en midden in het centrum van Rotterdam. Om vanaf het station bij de Honeymoonshop te komen ben je ongeveer tien minuten kwijt.

Is er voldoende parkeergelegenheid in de buurt van de Honeymoon shop?

Wij raden de parkeergarages bij het beursplein of WTC aan. Hier kun je de adresgegevens en de route vinden naar deze parkeergelegenheden.

Is de Honeymoon shop ook open op zondag?

Ja, wij zijn elke zondag geopend tussen elf en vijf uur. De zondagen zijn bij ons altijd goed bezet dus zorg dat je op tijd een afspraak gemaakt hebt.

Wat zijn jullie contactgegevens?

Honeymoon shop
Korte Hoogstraat 4
3011GL Rotterdam
T. (010) 412 61 43
E. info@honeymoonshop.nl

Ik wil graag op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelen van de Honeymoon shop. Hebben jullie ook een nieuwsbrief?

Jawel, je kunt je hier aanmelden.

Ik koop mijn jurk ver van tevoren is deze verzekerd tegen bijvoorbeeld faillissement of brandschade?

Wij zijn een CBW-erkende winkel. Deze verzekert de aankoop tegen schade en faillissement. Omdat je de jurk toch vaak ver van tevoren koopt is het fijn om te weten dat deze verzekerd is tegen dergelijke zaken. Hou er wel rekening mee dat op het moment dat je de jurk meeneemt deze verzekering vervalt.

Het annuleren van een huwelijk of zwangerschap zijn echter geen zaken waar wij je tegen kunnen verzekeren. Hiervoor kun je bij een verzekeringsadviseur een bruiloftsverzekering afsluiten.

Ik heb mijn jurk gedragen en die is vies geworden. Kan ik bij jullie mijn trouwjurk laten reinigen?

Als bruid van de Honeymoon shop kun je jouw trouwjurk bij ons laten reinigen en controleren op beschadigingen en losse steentjes. De kosten voor het reinigen van een jurk zijn 195 euro. Na maximaal 6 weken kun je de jurk weer in de winkel ophalen. Je mag de jurk na je bruiloft tijdens openingstijden bij ons langs komen brengen. Lees meer over jouw trouwjurk reinigen.

Verhuren jullie ook trouwjurken?

Wij verhuren geen trouwjurken. Wij hebben de nieuwste jurken van de grootste merken in ons assortiment, die wij uitsluitend te koop aanbieden.

Accessoires

Ik zoek schoenen in een moeilijke kleur. Kan ik bij jullie terecht?

Wij verkopen schoenen van het merk Elsa Colored Shoes, deze zijn gemaakt van een stof die in elke gewenste kleur ingekleurd kan worden zodat ze perfect passen.

Kan ik bij jullie ook handschoenen kopen?

Ja, je kunt bij ons ook handschoenen kopen.

Ik ben op zoek naar sieraden voor bij mijn jurk. Hebben jullie die?

In de vitrines bij de entree kun je onze sieraden collectie komen bekijken. We hebben een uitgebreide collectie met kettingen, oorbellen, armbanden, tiara’s en diverse haaraccessoires.

Kan ik bij jullie lingerie kopen voor onder mijn jurk?

Ja het is mogelijk om bij ons lingerie te kopen voor onder de bruidsjurk.

Verkopen jullie tasjes voor bij mijn trouwjurk?

We hebben diverse modellen tasjes voor bij je trouwjurk. Ook is het mogelijk om modellen te verven in de juiste kleur bij de trouwjurk en schoenen.

Hebben jullie haaraccessoires voor een bruidskapsel in het assortiment?

We hebben bij de Honeymoonshop een uitgebreide collectie met tiara’s, sluiers, bloemen en diverse andere leuke haaraccessoires.

Verkopen jullie bruidsschoenen?

Bij de Honeymoonshop hebben we een uitgebreide collectie satijnen bruidsschoenen, die ook ingekleurd kunnen worden.

Verkopen jullie sluiers?

We hebben een prachtige collectie sluiers afgezet met kant, pailletten maar ook satijnen band in verschillende lengtes.

In welke maten is jullie bruidslingerie verkrijgbaar?

Onze lingerie is verkrijgbaar tot maat 110F.

Verkopen jullie bolero’s?

Ja, we verkopen verschillende soorten stijlen bolero’s. Deze zijn niet los verkrijgbaar alleen in combinatie met een japon.

Verkopen jullie ook witte paraplu’s of parasols?

Ja, we hebben leuke paraplu’s waar bruid en bruidegom samen onder passen.

Verkopen jullie ook stola’s?

Ja, we hebben stola’s in alle materialen. Deze zijn niet los verkrijgbaar alleen in combinatie met een japon.

Ik heb mijn jurk elders gekocht maar ik heb nog geen accessoires. Kan ik deze ook bij jullie kopen?

Als de tijd het toelaat helpen wij elke bruid met haar accessoires. Het is wel nodig om hiervoor even van tevoren te bellen voor een afspraak.

Hebben jullie ook een webshop?

In onze webshop kun je accessoires kopen waar je wellicht bij het passen nog niet aan toe was gekomen.

Afpassen

Hoever van tevoren mag ik mijn jurk gaan afspelden?

Wij beginnen altijd 4 maanden voor de bruiloft met het afspelden van de jurk. Wil je nog in gewicht veranderen binnen deze termijn, dan kunt u dit tijdens de afspraak aangeven bij de coupeuse. Zij houdt hier dan rekening mee tijdens het vermaken.

Ik heb nog geen schoenen en lingerie kan ik nou toch komen doorpassen?

Je kunt gewoon komen doorpassen. We zullen dan tijdens het doorpassen schoenen en lingerie met je uitzoeken. Bij de tweede pasbeurt heb je dan je eigen accessoires om mee te nemen.

Berekenen jullie ook vermaakkosten?

Vermaakkosten worden alleen berekend als er inderdaad iets aan de japon vermaakt moet worden. Dit bedrag ligt voor de standaard vermakingen rond de 300 euro. Als je speciale vermakingen wilt aan de japon, dan kun je de adviseuse vragen wat de kosten hiervoor zijn. Zij geeft je hierover altijd een indicatie.

Ik wil graag een halter of bandjes aan mijn jurk is dit mogelijk?

De styliste kan laten zien hoe de japon eruit ziet met halter of bandjes. Wat dat betreft is alles mogelijk om de japon tot de ware droomjurk te maken.

Kan ik online bekijken of mijn jurk/kostuum al binnen is?

Ja, dit kan in ons online service systeem Mijn Honeymoon shop. Hier kan je online de producten volgen die hebt aangeschaft. Op het moment dat de jurk of het kostuum bij ons binnenkomt verandert te status van het product in ontvangen en kunt je gerust zijn dat deze bij ons in het magazijn hangt tot de datum van het doorpassen.

Mijn jurk is binnen kan ik tussentijds mijn jurk even aanpassen?

We zouden graag iedere bruid nog een tussentijdse pas laten doen van de jurk op het moment dat deze is binnengekomen. Helaas is het voor ons niet mogelijk om dit te realiseren vanwege het aantal bruiden en bruidegoms dat wij jaarlijks helpen. We hopen dat je ons kunt vertrouwen dat wij de grootste zorg dragen bij het bestellen van de juiste japon in de juiste maat en dat je deze 4 maanden voor de trouwdatum bij ons kunt komen doorpassen.

Wat is Mijn Honeymoon shop?

Mijn Honeymoon shop is een manier om online jouw aangeschafte producten te volgen. Op deze manier kun je kijken of de japon, sluier, hoepel en dergelijke al bij ons zijn binnengekomen. Je krijgt natuurlijk ook nog een bevestigingsbrief van ons zodra je japon of kostuum binnen is.

Hebben jullie een atelier bij de winkel?

Ja, wij hebben één groot atelier bij de Honeymoonshop. In ons atelier werken onze ervaren coupeuses met liefde om alle kostuums en jurken perfect op maat te maken.

Betalen

Moet ik een aanbetaling doen bij aanschaf van mijn jurk?

Ja, wij vragen een aanbetaling van de helft van het aankoopbedrag. Het restant dient betaald te worden bij het afspelden van de jurk zo’n vier maanden voor het huwelijk. Is het niet mogelijk om de helft direct aan te betalen dan kun je ook een kleiner bedrag aanbetalen en de rest vervolgens binnen acht dagen per bank naar ons overboeken.

Welke betaalwijze accepteren jullie?

Wij accepteren alle grote creditcards, pin en contant geld.

Kan ik ook in termijnen betalen?

Je kunt een aanvraag doen bij de adviseuse om de japon in termijnen te betalen. In principe is dit niet mogelijk, maar we willen hier in enkele gevallen wel een uitzondering voor maken.

Bruiloftsgasten

Hebben jullie kleding voor bruidsjonkers?

Op ons atelier hebben wij de mogelijkheid om bruidsjonkers aan te kleden. Als de stof op voorraad is bij de leverancier, kunnen wij van dezelfde stof als het kostuum van de bruidegom een bruidsjonkers kostuum maken. Dit is wel afhankelijk van het ontwerp en de drukte op het atelier. Vraag naar de mogelijkheden bij onze adviseuses.

Verkopen jullie ook bruidsmode voor kinderen?

Helaas hebben wij geen kleding voor bruidskinderen.

Hebben jullie kleding voor de moeder van de bruid?

Wij hebben geen kleding voor de moeder van de bruid of eventuele avondkleding in ons assortiment.

De collectie

Welke merken jurken verkopen jullie?

We zijn op dit moment Premium dealer in de Benelux voor de merken Maggie Sottero en Pronovias. Zoek je een speciaal model dan is de kans groot dat wij je hiermee kunnen helpen. Verder hebben wij een uitgebreide collectie van Ladybird, Demetrios, Sincerity Bridal, Justin Alexander en veel meer. Bekijk ook onze merkenpagina.

Zijn de jurken die ik op de site zie ook daadwerkelijk bij jullie te koop?

Het grootste deel van de collectie is zichtbaar op de site. Enkele modellen kunnen tijdelijk afwezig zijn, dus als je voor één speciaal model komt, dan kun je altijd even bellen of mailen of het model inderdaad aanwezig is.

Wisselt de collectie van De Honeymoon shop regelmatig?

Twee keer per jaar wisselt de collectie. Hierbij komen ook nog tussencollecties, dus eigenlijk is de collectie het gehele jaar in beweging.

Ik zoek een trouwpak verkopen jullie deze ook?

We hebben op onze herenafdeling een uitgebreide collectie van herenkostuums. Het mooiste is natuurlijk om te zorgen dat de man en vrouw perfect bij elkaar passen. Ook krijgt de bruidegom bij ons 10% korting op zijn kostuum als de bruid ook haar japon bij ons gekocht heeft.

Verkopen jullie jacquets?

We verkopen het traditionele jacquet, maar ook bieden wij de mogelijkheid om een jacquet in een alternatieve stof te bestellen zodat je een heel uniek kostuum krijgt.

Ik trouw voor de tweede keer en ben op zoek naar een mooie trouwjurk. Kunnen jullie mij aan iets geschikts helpen?

Voor elke bruid is een mooie jurk te vinden in onze winkel. Ga je voor de tweede keer en wil je dit keer iets minder in de traditionele bruidsstijl dan kan een mooie gekleurde jurk of een avondjurk natuurlijk een goede optie zijn.

Maken jullie ook jurken op aanvraag in jullie atelier?

Nee, wij verkopen alleen de jurken die in onze winkel te bezichtigen zijn. We kunnen natuurlijk wel vermakingen doen aan de jurken die we hebben hangen.

Mijn bruiloft vindt plaats op het strand. Hebben jullie een jurk die voor mij geschikt is?

Bij de Honeymoonshop hebben wij een ruime collectie met chiffon jurken. Deze zijn van een soepele kwaliteit die erg geschikt zijn voor een bruiloft op het strand. Bekijk onze trouwjurken voor op het strand hier.

Welke prijsklasse zijn de jurken die jullie verkopen bij de Honeymoon shop?

We hebben japonnen vanaf ongeveer €800 euro in onze winkel. De gemiddelde prijs in onze winkel ligt rond de €2000 euro, maar we hebben een ruime keuze in modellen rond de €1000. Natuurlijk hebben we ook luxere jurken hangen; deze  vallen in de prijsklassen van €3000 tot €5000. In onze dressfinder kun je trouwjurken filteren op prijs.

Verkopen jullie ook Hijab trouwjurken?

Wij verkopen geen speciale Hijab trouwjurken, maar onze ervaren coupeuses kunnen elke jurk aanpassen naar jouw wensen. Zo kun je zelf aangeven op welke plekken jij de jurk wat bedekter wil hebben. We kiezen hiervoor de juiste stoffen en materialen die aansluiten bij de jurk. Houd hierbij wel rekening mee met extra vermaakkosten. Deze worden met jou besproken tijdens je pasafspraak.

Huren en Tweedehands

Kopen jullie ook gebruikte jurken in?

Nee, wij verkopen exclusief nieuwe bruidsjurken.

Verhuren jullie trouwjurken?

Nee, wij verkopen exclusief nieuwe jurken en verhuren deze niet. Wel hebben wij jurken in alle prijsklassen, dus soms kan het toch de moeite waard zijn om de collectie te komen bekijken.

Kortingen

Hebben jullie wel eens kortingen op jurken?

We hebben in juni/juli/augustus altijd een sample sale van jurken die niet meer geleverd kunnen worden. De jurk is het pasmodel, die we gedurende het jaar gebruikt hebben. Natuurlijk gaan niet alle jurken de summersale in en geldt dit alleen voor de jurken die aangegeven staan op onze website. Bij de summersale kunnen geen andere kortingsbonnen worden ingeleverd, dit is helaas niet mogelijk omdat u op de jurk al een flinke korting krijgt.

Maten

Voor welke maten trouwjurken kan ik bij jullie terecht?

Je kunt bij ons voor elke maat terecht. Wij hebben verschillende modellen vaak in verschillende maten hangen. Ook wanneer je een grote maat hebt of juist een hele kleine maat.

Ik ben zwanger in welke maat moet ik mijn trouwjurk aanschaffen?

De adviseuses zijn erin getraind om voor u precies uit te rekenen welke maat we voor u moeten bestellen. Ook een zwangere bruid is bij de Honeymoonshop dus van harte welkom.

Verkopen jullie ook grote maten?

Je kunt zeker bij ons ook voor grote maten terecht. We hebben pasmodellen hangen tot en met maat 52.

Hoe weet ik dat de juiste maat wordt besteld?

De maat wordt bepaald aan de hand van je afmetingen. Deze worden doorgegeven aan de leverancier welke vervolgens de maat bepaalt.

Ik ben op zoek naar een kostuum maar ik heb een afwijkende maat. Is het mogelijk om een maatpak te bestellen?

Het is mogelijk om een ‘made to measure pak’ te bestellen. Hierbij meten wij je geheel op en dan zorgt de leverancier dat je speciale wensen verwerkt worden in het kostuum.

Online bestellen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt de bestelling betalen met:

1. Creditcard
2. Ideal
3. Paypal
4. Mister Cash

Is het mogelijk om een bestelling in termijnen af te rekenen?

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om een bestelling in termijnen te betalen.

Kan ik het product ook omruilen?

Ja, producten kunnen zonder probleem omgeruild worden.

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Ja, je ontvangt van ons een track & trace nummer zodra deze is verzonden.

Kan ik het pakket ook op mijn werk laten bezorgen?

Vul je werkadres in bij afleveradres, dan zorgen wij ervoor dat het pakket op je werk bezorgd wordt.

Ik was niet thuis toen het pakket werd bezorgd. Wat nu?

De pakketdienst biedt het pakket twee keer aan. Hierna kun je het ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Als het product niet past kan ik deze dan retour sturen?

Alle producten mogen binnen 14 dagen retour gestuurd worden. Gebruik de bijgeleverde retour bon voor het retour sturen. Ga naar de servicepagina voor meer informatie.

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van mij pakket?

Ja, jij bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retour sturen.

Kan ik het product ook passen?

Artikelen mogen beoordeeld en gepast worden, zoals je dat ook in de winkel kunt doen. Uitzonderingen op deze regel zijn: kousen, hoepels en petticoats. Let hierbij dus goed op de naam en stijl en lees de instructie.

Pas slips met je eigen slip eronder. Let er bij het passen van schoenen op dat de zool niet beschadigd. Schoenen met een beschadigde zool kunnen niet teruggenomen worden.

Kan ik de producten ook ergens afhalen?

Alleen verzenden naar een huis- of werkadres is mogelijk. Indien u het product liever in onze winkel op wilt halen verzoeken we u even contact met ons op te nemen.

Is een artikel gereserveerd zodra deze in de winkelmand zit?

Nee, het artikel is gereserveerd zodra deze betaald is.

Mijn trouwjurk is diamond white. Kan ik dan beter accessoires kiezen in het wit of in ivoor?

Diamond white is een hele lichte versie van ivoor. Het is dus altijd beter om hier ivoorkleurige accessoires bij te dragen en zeker geen spierwit.

Ik heb een grote cupmaat en ik heb een strapless jurk. Wat is de juiste lingerie voor mij?

Wij raden bij een grote cupmaat een torselet aan, in plaats van een standaard strapless bh. Een torselet geeft veel meer steun en zal beter afkleden onder de jurk. Heb je een cupmaat groter dan E, dan raden wij aan om deze in de winkel waar je jouw jurk hebt gekocht aan te schaffen of bij een speciaalzaak. Zij kunnen advies geven over de juist maat.

Ik heb geen ontvangstbevestiging ontvangen van mijn bestelling. Is de bestelling wel goed doorgekomen?

Als de betaling ook niet is afgeschreven dan kun je er vanuit gaan dat er iets mis is gegaan. Is de betaling wel doorgekomen maar heb je geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we de bestelling kunnen controleren.

Ik heb schoenen en sieraden besteld maar ik heb alleen de schoenen ontvangen. Klopt dit?

Dit kan kloppen. We versturen de producten soms afzonderlijk om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Ik woon in Spanje maar ik ga trouwen in Nederland. Kunnen jullie de bestelling ook naar Spanje sturen?

Op dit moment verzenden we alleen naar Nederland en België.

Werken bij Honeymoonshop

Het lijkt mij leuk om bij de Honeymoon shop te werken. Zoeken jullie nog medewerkers?

Je kunt via de vacature pagina op onze website zien of er momenteel functies beschikbaar zijn bij de Honeymoon shop.

Ik zou graag stage willen lopen bij De Honeymoon shop. Zoeken jullie stagiaires?

We hebben soms stageplaatsen beschikbaar op ons atelier voor mensen die een opleiding doen in de mode of voor coupeuse. Wil je stage lopen op het atelier stuur ons dan een mailtje met een motivatie en vermeldt de opleiding die je momenteel volgt. Deze kun je dan sturen naar info@honeymoonshop.nl.

Wil je stage lopen in het marketing team? Stuur dan een mail naar marketing@honeymoonshop.nl.